Monday, April 12, 2010

Εύα Στάμου - Βιογραφία


Εύα Στάμου
Industry: Consulting
Occupation: Συμβουλευτική Ψυχολόγος
Location: Greece
Interests
Γεννήθηκα στην Αθήνα. Έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στη Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο του Leeds και στην Συμβουλευτική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Manchesterόπου και δίδαξα στον τομέα της Ψυχιατρικής Ηθικής. Εχω εργαστεί στην Πρότυπη Ψυχιατρική Κλινική του York και σε Κέντρα Συμβουλευτικής στο Manchester. Η διδακτορική μου έρευνα έχει ως αντικείμενο την διαμόρφωση της γυναικείας ταυτότητας κατά την περίοδο της μέσης ηλικίας. Aπό το 2007 ζω και εργάζομαι στην Αθήνα ως Ψυχοθεραπεύτρια ατόμων και ζευγαριών. Έχω συνεργαστεί με το Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίαςτο Mega Channelκαι τα περιοδικά 10percentMarie ClaireShapeΤο Παιδί μου κι Εγώ. Τα μυθιστορήματά μου 'Ελιγμοί' και 'Ντεκαφεϊνέ' έχουν δημοσιευθεί από τις Εκδόσεις 'Οδός Πανός'και η συλλογή διηγημάτων 'Μεσημβρινές Συνευρέσεις' από τις Εκδόσεις Μελάνι.

No comments: