Tuesday, December 11, 2007

Λεϊλά του ΄Ερικ Κλάπτον


Λεϊλά και Μεζνούν ώστε εμπνεύστηκε το πιο όμορφο τραγούδι του, τη "Λάϊλα"

Λέϊλα του Έρικ Κλάπτον

Σαν τι θα κάνεις όταν θα έρθει η μοναξιά
χωρίς κανένα να σου παραστέκει;
Τόσον καιρό κρυβόσουν κι έτρεχες μακριά.
Και η ανόητη περηφάνια σου τα φταιει

Λεϊλά, μπροστά σου γονατίζω, Λεϊλά
Σε ικετεύω, αγάπη μου, παρακαλώ, Λεϊλά.
Έρωτά μου, δε θα ηρεμήσεις τη Θλιμμένη μου ψυχή;

Εγώ προσπάθησα να σε παρηγορήσω.
Ο ίδιος σου ο πατέρας σε απογοήτευσε.
Τρελός για σένα, σε ερωτεύτηκα.
Κι εσύ τον κόσμο μου τον γκρέμισες.

Λεϊλά...

Κάνε ό,τι μπορείς
πριν τρελαθώ τελικά.
Παρακαλώ, μην πεις ότι ποτέ δεν θα τα καταφέρουμε
πες μου ότι όλος μου ο έρωτας χαμένος πάει.

Λεϊλά ...


Layla, by Eric Clapton

What will you do when you get lonely
No one waiting by your side?
You've been running and hiding much too long;
You know it's just your foolish pride

Layla got on my knees. Layla.
I'm begging, darling, please, Layla.
Darling, won't you ease my worried mind?

Tried to give you consolation;
Your old man had let you down.
Like a fool, I fell in love with you;
You turned my whole world upside down.

Layla...

Make the best of the situation
Before I finally go insane.
Please don't say we'll never find a way
Tell me all my love's in vain

Layla...

No comments: